Saturday, August 29, 2009

My new obsession / Mana jaunā apsēstība

I had totally forgotten about this blog - as you can see I havn't been here more than a year and there are so many things that has happened during this time.

Well my new obsession is crafting. Not that I havn't done any crafts before, but now I'm starting to live for crafting (except for my family).

I have opened new site for crafting step by step tutorials in Latvia - http://www.rokdarbiem.lv/!

Anyone who shares love for crafting - all kind of crafting - beading, felting, paper crafts, scrapbooking, altered art and many more - may publish their own articles or use those tutorial s to make their own craft projects.

Give a minute and wisit to see for yourselve :)

P.S. I decidet that I could do a dual language blogging, so here it comes...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Es biju pilnībā aizmirsusi par šo blogu, jo kā varat redzēt, tad neesmu bijusi šeit vairāk kā gadu un ir tik daudz lietas, kas ir notikušas pa šo laiku.
Mana jaunā apsēstība ir rokdarbi. Nav jau tā, ka es iepriekš nekad nebiju nodarbojusies ar dažādiem rokdarbiem, bet tagad esmu sākusi dzīvot rokdarbiem (nu ja neskaita manu ģimeni).
Esmu atklājusi jaunu interneta portālu ar soli pa solim instrukcijām dažādu rokdarbu izgatavošanai - www.rokdarbiem.lv
Ikviens, kurš mīl rokdarbus - visa veida rokdarbus - pērļošanu, filcēšanu, apsveikuma kartīšu veidošanu, atmiņu albūmus, pārtaisīto mākslu un daudzus citus - var publicēt pats savus rakstus vai izmantot pieejamās instrukcijas un izgatavot rokdarbus pats.
ziedo minūti sava laika un apskaties pats :)

0 komentāri:

Post a Comment

I am always so thrilled about your comments - no matter how good or bad they are :)